عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
بازدید : 452
نویسنده : امیر امرائي

Download Google Chrome 29.0.1547.41 Beta

Google Chrome 29.0.1547.41 Beta

Google - 32.92MB (Open Source) - betaگوگل کروم یک مرورگر است که ترکیبی از طراحی بسیار ناچیز است با تکنولوژی پیشرفته به وب را سریعتر، ایمن تر و آسان تر است. یک جعبه برای همه چیز نوع در نوار آدرس و دریافت پیشنهادات برای هر دو جستجو و صفحات وب است. ریز عکسها به سایتهای بالا شما دسترسی به صفحات مورد علاقه تان فورا با سرعت رعد و برق از هر تب جدید. حالت نا شناس آیا صفحات شما به دفعات نشان داده در تاریخچه وب شما را نمی خواهیم؟ را انتخاب کنید حالت نا شناس برای مرور خصوصی. در حال دیدن سایت ایمن گوگل کروم به شما هشدار می دهد اگر شما به بازدید فیشینگ مشکوک، تروجان و یا در غیر این صورت نا امن وب سایت هستید. برای کسب اطلاعات در مورد آلفا و توسعه دهنده می سازد، اتمام کانال توسعه تمدن کروم در اینجا.                                                                    



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: Google Chrome 29 , 0 ,
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
بازدید : 446
نویسنده : امیر امرائي
Download Flash Player 11.8.800.129 Beta (IE)

Flash Player 11.8.800.129 Beta (IE)

Adobe Systems Inc - 26KB (Freeware) - beta

ادوبی فلش پلیر با کارایی بالا، سبک وزن، زمان اجرا بسیار رسا مشتری ارائه می شود که تجربه های قدرتمند و سازگار کاربر در سراسر سیستم عامل های بزرگ، مرورگر، تلفن های همراه و دستگاه است. نصب شده بر روی بیش از 750 میلیون رومیزی اینترنت متصل شده و دستگاه های تلفن همراه، فلش پلیر سازمان ها و افراد را قادر می سازد برای ساخت و ارائه تجارب بزرگ دیجیتال به کاربران نهایی خود را. ندهید با فلش ویدئو، محتوا و برنامه های کاربردی با حالت تمام صفحه. پهنای باند کم، ویدئو با کیفیت بالا با تکنولوژی فشرده سازی پیشرفته. بالا وفاداری متن با استفاده از موتور رندر پیشرفته متن. زمان واقعی اثرات پویا با فیلترها برای Blur رفته، DropShadow، براق، مخروطی، براق گرادیان، مطمئن تر، جابجایی نقشه، پیچیدگی، و رنگ ماتریکس.ترکیب رسانه های نوآورانه با کانال 8 بیتی آلفا ویدیو. حالت مخلوط، گرادیان شعاعی و پیشرفت سکته مغزی.                                                                   DownloadDownload
Latest Version

26KB



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: flash player 11 , 8 ,
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
بازدید : 480
نویسنده : امیر امرائي
Title: Opera 15.0.1147.153
Filename: Opera_15.0.1147.153_Setup.exe
File size: 29.59MB (31,026,832 bytes)
Requirements: Windows 2000 / XP / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 / Windows8 / Windows8 64
Languages: Multiple languages
License: Freeware
Date added: August 2, 2013
Author: Opera Software
www.opera.com
www.opera.com

DownloadDownload
Latest Version

29.59MB

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: Opera 15 , 0 ,
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
بازدید : 460
نویسنده : امیر امرائي

Computer

Opera. Made for your computer.

Download the fast and free alternative web browser.

Free downloadfor Windows

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: Opera browser ,
تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1391
بازدید : 325
نویسنده : امیر امرائي

 دانلود Ashampoo ClipFinder HD v2.27 - نرم افزار یافتن کلیپ در اینترنت

شاید برای هرکاربری پیش آمده باشد که بخواهد کلیپ آنلاینی که در یکی از سرویس دهنده وجود دارد را دانلود نماید. سرویس دهنده هایی که معمولا تنه اجازه پخش و اجرای آنلاین فایل صوتی یا تصویری را می دهند و غالبا امکان دانلود از آن ها به صورت معمول وجود ندارد ؛ این در حالی است که جست و جو یک فایل در میان چندین سرویس دهنده هم شاید کار زیاد ساده ای نباشد اما ما در این مطلب به شما نرم افزاری معرفی می کنیم که به راحتی در سایت های مختلف به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری به جست و جو پرداخته و به راحتی کلیپ های مختلف را دانلود و حتی به صورت مستقیم تبدیل هم کنید.

لینک های دانلود

راهنمای دانلوددانلود رایگان با لینک مستقیم - 11.42 مگابایت لینک كمكی



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , Ashampoo ClipFinder HD v2 , 27 , کلیپ ,
تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1391
بازدید : 372
نویسنده : امیر امرائي

 دانلود Advanced Download Manager Pro v2.3.2 - مدیریت دانلود

Advanced Download Manager Pro یکی از نرم افزار هایی است که در زمینه مدیریت دانلود طراحی شده است با این تفاوت که این بار سیستم عامل انروید را هدف قرار داده است. به جرئت می توان گفت که این نرم فزار شبیه نرم افزار IDM می باشد. به وسیله Wifi به اینترنت وصل شوید و فایل های خود را با سرعت و امنیت بالا دانلود کنید. این نرم افزار توانایی دانلود 3 فایل را به صورت همزمان دارا می باشد.

لینک های دانلود

راهنمای دانلوددانلود رایگان با لینک مستقیم - 0.226 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , Advanced Download Manager Pro v2 , 3 , 2 , مدیریت دانلود ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
بازدید : 191
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Incomedia Website Evolution X5 v9.0 - طراحی سایت در 5 مرحله

امروزه تقریبا بیش از نیمی از کاربران با انواع سایت ها، تکنولوژی ها و انواع زبان های برنامه نویسی که برای استفاده در یک سایت وجود دارد آشنایی دارند. سایت ها به طور کلی به دو شکل پویا و ایستا تقسیم بندی می شوند. البته در این میان هم سایت هایی هستند که بخشی از آن ها داینامیک و بخشی هم ایستا است. سایت های پویا معمولا از زبان های برنامه نویسی اجرایی نظیر PHP ، ASP و ... بهره می برند و معمولا هم توانایی پاسخ گویی به حرکات یک کاربر را دارند اما در مقابل سایت های ایستا تنها یک طراحی خاص هستند و در بیشتر موارد به هیچ گونه پاسخی برای کاربران نخواهند داشت.
برای داشتن هریک از این نوع سایت ها باید آموزش های خاصی دیده شود، برای مثال برای داشتن سایت پویا یا باید از نرم افزارهای آماده استفاده نمود و یا این که پس از دیدن آموزش سایت شخصی را با هریک از زبان های برنامه نویسی طراحی و برنامه نویسی کرد. سایت هایی که به ایستا معروف هستند به مطمئنا ساده تر طراحی می شوند. اکثر کاربران می توانند با نرم افزارهای خاصی این کار را انجام دهند. نرم افزارهای طراحی وب که بسیار هم متعدد هستند و قابلیت های فراوانی هم دارند که حتی بدون یک خط کدنویسی به کاربران این امکان را می دهند تا زیباترین سایت ها را طراحی کنند. حتی در میان همین نرم افزارهای متعدد هم نام های زیادی هستند که قابلیت های کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، برای مثال نرم افزار Incomedia Website Evolution X5 ابزاری فوق العاده قدرتمند و غنی از امکانات کلیدی برای طراحی یک سایت جذاب و نیمه پویا به زیباترین شکل ممکن بدون حتی یک خط کدنویسی به هرزبانی به شمار می رود. این نرم افزار که تقریبا تمامی بخش های مختلف آن به صورت Wizard  می باشد در 5 مرحله ساده یک سایت را آماده استفاده می نماید ، اما در هریک از این مراحل می توان سایت را کاملا شخصی و با طراحی دلخواه مورد بازبینی نهایی قرار داد. Incomedia Website Evolution X5 قابلیت های جالب و البته مهمی دارد که شاید این امکانات برای این دسته نرم افزارها بی نظیر باشد. برای مثال به سادگی می توان فیدخوان RSS برای سایت ایجاد نمود و یا اینکه یک جست و جوگر داخلی برای سایت تعبیه نمود؛ ساخت فرم های ارتباط با ما بدون حتی یک خط کدنویسی ، قابلیت برقراری ارتباط با انواع سیستم های پولی و ارسال و پرداخت و بسیاری قابلیت های دیگر که مطمئنا می توانند هرکاربری را برای داشتن یک سایت نیمه پویا کمک کنند. دیگر قابلیت هایی که در بیشتر نرم افزارهای طراحی وب نظیر قرار دادن عکس ها وجداول ، مدیریت عکس ها و ساخت آلبوم های تحت وب ، وجود ده ها طرح آماده و CSS ها برای داشتن ایده در طراحی صفحات ، قابلیت طراحی صفحاتی برای کاربران خاص با امکان استفاده از نام کاربری و رمز عبور خصوصی ، قابلیت ارسال مستقیم به سرورهای FTP و ... نیز در این نرم افزار قدرتمند گنجانده شده است. این نرم افزار محیط کاربری بسیار جذابی هم دارد که در آن به هیچ وجه نمی توان صفحه ای برای کدنویسی یافت و همین عامل باعث می شود تا هرکاربری چه حرفه ای و چه مبتدی به سادگی بتواند با داشتن کمی حوصله و خلاقیت سایتی زیبا را طراحی و آماده استفاده قرار دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Incomedia Website Evolution X5:
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
- عدم نیاز به حتی یک خط کدنویسی
- داشتن ده ها طرح آماده و انواعی از طرح های CSS
- قابلیت طراحی فرم های ارتباط با ما با داشتن Anti-Spam
- ساخت و طراحی یک سایت تنها در 5 مرحله کلی
- امکان ارسال مستقیم به سرورهای FTP
- ارتباط با انواع سیستم های پولی
- امکان طراحی یک فروشگاه اینترنتی ساده
- سازگار با زبان های مختلف
- امکان فشرده سازی تصاویر
- قابلیت استفاده از تمامی Object ها نظیر فایل های صوتی و تصویری ، جداول ، تصاویر و ... در یک صفحه وب
- سازگاری کامل با Youtube.com
- امکان طراحی جست و جوگر داخلی برای سایت
- قابلیت ساخت صفحه ای خصوصی برای کاربران خاص با نام کاربری و رمز عبور
- امکان قراردادن فیدخوان RSS
- پشتيباني از همه نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
بازدید : 159
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Spy Emergency v10.0.405.0 - نابود سازی فایل های مخرب اینترنتی

Spy Emergency يك نرم افزار ضد جاسوسي است كه با سرعت بالا تمام تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی، نرم افزارهای تبلیغاتی، نرم افزارهای Homepage hijackers، مخرب های نرم افزارهای مرورگر اینترنت، ابزارهای جاسوسی کنترل از راه دور رایانه، کامپوننت های مخرب اکتیو ایکس ها، نرم افزار های شماره گیر خودکار، نرم افزار های ثبت کلید های تایپ شده، تروجان ها، دزدیدن ردپاهای ثبت شده ی سیستم ها را از كامپيوتر شما حذف مي كند. از آنجایی که هیچ یک از بسته های امنیتی و آنتی ویروس ها نمی توانند به تنهایی امنیت کاملی را برای سیستم های شما به ارمغان آورند داشتن یک نرم افزار مکمل و مفید در کنار این بسته های امنیتی برای هر سیستمی ضروری و لازم می باشد. با استفاده از آن می توانید در مقابل خطرات مختلفی که سیستم شما را در دنیای اینترنت تهدید می کند، کاملا محفوظ باشید اين نرم افزار داراي ديتابيس براي آپديت نرم افزار است كه به شما كمك مي كند تا به راحتي تمام فايلهاي مخرب و آلوده به تروجان ها و ابزارهاي جاسوسي را پيدا كنيد. همچنين اين نرم افزار قادر است تمام حملاتي را كه از طرف سايت هاي آلوده به آي پي شما وارد ميشود را دفع كند و تمام فايلهاي آلوده به تروجان هاي پسورد دزد و يا ابرارهاي جاسوسی و تبليغاتي را به راحتي حذف كند. اين نرم افزار در برابر تمام ابزارهاي جاسوسی و تروجان ها حملات  Hijackers Homepage برنامه هاي مديريت كامپيوتر از راه دور و غيره شما را حفاظت ميكند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Spy Emergency:
- مقاوم در براي تمام برنامه هاي جاسوسي يا اسپاي ورها
- جلوگيري از فرستاده شدن اطلاعات شما به وسيله ي تروجان
- امكان اسكن تمام كوكي ها مخرب
- امكان اسكن حافظه ي سيستم
- شناسایی malware های کشف شده
- امكان جلوگير از ورود ActiveX ها
- امكان اسكن رجيستري
- قابلیت جستجو در حافظه اصلی سیستم
- امكان حذف ساده و راحت فايلهاي مخرب
- امكان شناسايي اسكريپت هاي آلوده
- امكان جلوگيري از ورود تروجان هاي Dailer
- امكان جست و جو براي يافتن Shell ها
- دارای قسمت اصلی کنترل نرم افزار به صورت کاملا گرافیکی
- امكان اسكن دايركتوري سيستم
جستجو در
رجیستری و یافتن نرم افزارها جاسوسی شناخته شده و پاکسازی آن ها
- شناسایی malware های کشف شده
- پشتیابی از عملیات زمان بندی در نرم افزار برای اعمال وظایف مختلف در برنامه
- پشتیبانی از فایل هایی که توسط UPX و ASPack پک شده اند
- امكان اسكن فايلهاي مسنجرهاي AOL , Live Messenger و...
- امكان بلاك كردن فرستاده شدن اطلاعات به ايميل
- حذف تمام اسپاي ورهاي مزاحم
- امكان جلوگيري از فرستاده شدن اطلاعات به وسيله ي تولبار ها
- پشتیبانی از مرورگرهای Internet Explorer, Mozilla Firefox و Opera
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
بازدید : 216
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Orbit Downloader v4.1.1.0 - نرم افزار مدیریت دانلود

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت دانلود کردن فایل های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. دانلود کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به دانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و کلیپ های فلاش گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای رایانه شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام ++Grab استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

وِیژگی های نرم افزار Orbit Downloader:
- سرعت فوق العاده: افزایش سرعت Download تا 500 درصد با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف
- فوق العاده سبک: Orbit Downloader با حجمی بالغ بر 2.01 MB کمتر از 3 MB از RAM شما را اشغال و در هنگام Download هم نهایت 3 درصد از CPU شما استفاده می کند
- کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است
- فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد
- رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی !

قابلیتهای كلیدی نرم افزار Orbit Downloader:
- برنامه ای كاملا رایگان و كابرد بسیار آسان
- افزایش 500%سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- دانلود با سرعت بالا، مشغول نبون CPU ، استفاه آسان
- توانایی دانلود از HTTP,HTTPS,FTP,MMS,RTSP,RTMP با قابلیت Resume
- دانلود از سرور های ارائه دهنده P2P یا همان Torrent
- دانلود فایل های YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , ...
- دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: IE,Firefox,Maxthon,Opera,Chrome
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی كامل از ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 230
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Internet Cyclone v2.12 - افزایش سرعت اینترنت

شاید شما که این مطلب را می خوانید هم از دسته افرادی باشید که برای ورود به دهکده جهانی اینترنت از ارتباط خط تلفن و یا به اصطلاح Dial-Up استفاده می کنید. این پل ارتباطی اگرچه دسترسی بسیار آسان را به دنیای مجازی اینترنت فراهم می آورد اما چندسالی هست که به دلیل پائین بودن سرعت و بسیاری از مسائل دیگر جای خود را به نوعی دیگر از ارتباط ها یعنی ADSL داده است. هرچند بسیاری از مناطق و خانه ها از ارتباط ADSL بهره می برند اما بازهم تعداد زیادی از کاربران هستند که از Dial-Up استفاده نموده و همیشه از سرعت پائین آن رنج برده اند. ما پیشنهادی برای این دسته از کاربران داریم . استفاده از نرم افزار Internet Cyclone می تواند تا حدود زیادی به افزایش سرعت و بهینه سازی ارتباط با اینترنت کمک کند.
این نرم افزار باحجم بسیار اندک ، استفاده بسیار آسان و عملکرد خودکار می تواند تا حدود 200 درصد به افزایش سرعت اینترنت کمک کند. Internet Cyclone که با انواع پل های ارتباطی سازگار است با انجام یک سری کارها باعث می شود سرعت گشودن یک صفحه وب ، دانلود و آپلود فایل ، انجام بازی های آنلاین و ... در انواع ارتباط ها کمک زیادی کند.
برای این که سرعت اینترنت خود را تا حد مناسبی با افزایش رو به رو کنید پیشنهاد می کنیم این نسخه را دریافت کرده و از آن بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Cyclone:
- افزایش سرعت تا 200 درصد
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- انجام عمل بهینه سازی به صورت اتوماتیک
- سازگار با انواع پل های ارتباطی
- سازگار با تمامی مرورگرها
- سازگار با انواع سخت افزارهای ارتباطی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 167
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Real Hide IP v4.1.5.8 - نرم افزار مخفی سازی آی پی

شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد و یا علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده اید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. جالب است بدانید یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند، استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها می باشد که یکی از موارد بسیار مهم برای هکرها محسوب می شود و شاید تنها روشی که می توان به وسیله ی آن تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان ماند پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت باشد که یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها به شمار می رود. اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر به مخفی سازی آی پی خود بپردازید.Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آي پي شما و ایجاد آي پي های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. اين نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار آي پي کاربر را به یک آي پي جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی کاربر و هويت واقعی آن نخواهند بود و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آي پي از بین آي پي های کشورهای مختلف بتوانید به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی پیدا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP v4.0.8.8:
- امکان گشت و گذار در نت به صورت ناشناس
- امکان تغییر IP در فواصل زمانی مختلف به صورت خودکار
- امکان Un-ban کردن خودتان از فروم ها و انجمن ها و ...
- پاکسازی سریع کوکی های مرورگرها
- پاکسازی خودکار کوکی های قبلی پس از راه اندازی مجدد نرم افزار
- توانایی جلوگیری از ثبت فعالیت های آنلاین شما توسط وب سایت ها
- حفاظت از هویت شما و متوقف کردن هکرها
- ساده بودن و کم حجم بودن نرم افزار
- سازگار با مرورگر های Internet Explorer، FireFox ، Opera ، Maxthon و MyIE
- سازگار با انواع روتر ها، فایروال ها، شبکه های خانگی، شبکه های بی سیم و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 178
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Anvide Lock Folder v1.6.5 - قفل گذاری برروی فولدرها

Anvide Lock Folder نرم افزار بسیار مفیدی است که با استفاده از آن می توان فایل ها و فولدرها را در ویندوز به راحتی از دسترس خارج و یا همان عمل قفل گذاشتن برروی فایل ها را انجام داد. این نرم افزار کارآمد که حجم بسیار مناسبی داشته و به راحتی هم قابل استفاده است طوری طراحی شده که کاربر به سادگی لیستی از فولدرها را در نرم افزار وارد کرده و با قرار دادن پسورد برروی آن ها عملا اجازه دسترسی به دیگر کاربرانی که از سیستم رایانه ای استفاده می کنند را نمی دهد.
واسط کاربری جذاب ، قرار دادن پسورد های مجزا برای هریک از فولدرها ، استفاده از کلیدهای ترکیبی و همچنین قابلیت استفاده از خط فرمان برای کار با نرم افزار از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که در نرم افزار Anvide Lock Folder به چشم می خورند. نسخه ی جدید این ابزار را آماده کرده ایم تا شما کاربرانی که به اطلاعاتی شخصی اهمیت می دهید نهایت امنیت را تجربه کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Anvide Lock Folder:
- واسط کاربری جذاب
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- حجم پائین و نصب سریع و آسان
- قابلیت قرار دادن پسورد های مجزا برای هریک از فولدرها
- امکان استفاده از خط فرمان در نرم افزار
- وجود کلیدهای ترکیبی برای استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 166
نویسنده : امیر امرائي
دانلود WinMend Disk Cleaner v1.5.0 - نرم افزار پاکسازی هارددیسک

پس از دو نرم افزاری که برای پاکسازی تاریخچه ها و همچنین رجیستری از شرکت WinMend قرار گرفت در این مطلب هم قصد داریم سومین نرم افزار که در سری نرم افزارهای پاکسازی سیستم قرار دارد را به شما معرفی کنیم. ابزاری که مانند دو مدل قبلی بسیار ساده و البته کم حجم بوده و قادر است تا با سرعتی بسیار مناسب هارددیسک سیستم را مورد ابتداعا اسکن و سپس پاکسازی قرار دهد. این نرم افزار که WinMend Disk Cleaner نام دارد امنیتی مناسب در پاکسازی ها دارد به طوری که خود نرم افزار طوری عمل خواهد کرد که اشتباها فایل های سیستمی به جای فایل های اضافی از هارددیسک حذف نگردند.
آنالیزور نرم افزار بسیار دقیق عمل می کند تا کاربران با خیالی آسوده پس از یک پاکسازی و با سرعتی بیشتر از قبل اطلاعات را در هارددیسک سیستم خود رد و بدل کنند و با سرعت به مراتب بیشتری به مرور اطلاعات بپردازند. پیشنهاد ما این است که این نرم افزار کمتر از 2.5 مگابایتی را دانلود کنید تا نهایت سرعت هارددیسک خود را تجربه کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMend Disk Cleaner :
- آنالیزور دقیق نرم افزار
- افزایش کارآیی هارددیسک پس از پاکسازی
- نمایش اطلاعاتی دقیق پس از پاکسازی
- سرعت بالای نرم افزار در عملکردها
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 167
نویسنده : امیر امرائي
دانلود TeamViewer Corporate v7.0.12541.0 - کنترل از راه دور سیستم

مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت.
این تعریفی بسیار ساده از نوعی ارتباط میان دو سیستم رایانه ای می باشد که ممکن از از هر طریقی چه اینترنت پر سرعت، چه خطوط تلفن و حتی شبکه های رایانه ای هم صورت گیرد. در این نوع ارتباط که گاهی اوقات اهمیتی صدچندان برای بعضی از افراد پیدا می کند سرعت، فاصله و داشتن یک سری امکانات نظیر IP Valid برای ارتباط از طریق اینترنت پرسرعت ADSL و یا Wireless امری ضروری است. این امر که بسیاری از افراد قادرند از ایران، سیستم رایانه ای خود در کشور هایی نظیر آمریکا، چین و ... را کنترل کنند، بی شک انکار ناپذیر است. این افراد با داشتن همین قابلیت ریموت کردن می توانند تمامی سیستم نرم افزاری یک رایانه را در هزاران کیلومتر دورتر در اختیار خود در آورند. اما نوع ارتباط بسیار مهم است ، سرعت اهمیتی بالا دارد. نیاز به یک سری امکانات امری حیاتی است. Remote Desktop یک قابلیت بسیار جالب و البته کارآمد در تمامی نسخه های ویندوز است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا با سرعت های مختلف دو سیستم رایانه ای را به یکدیگر متصل کرده و به راحتی سیستم مقصد را کنترل کنند. مهم ترین ایرادی که برای این نوع ارتباط وجود دارد لزوم استفاده از IP مجزا برای سیستم مقصد است. هرچند Remote Desktop بسیار محبوب است اما هزینه ی داشتن یک IP مجزا برای یک فرد معمولی صرفه اقتصادی نخواهد داشت. تنها برای مدیران و مهندسان شبکه است که این نوع نرم افزار را می توانند مورد استفاده قرار دهند. شرکت های متعددی هستند که برای رفاه حال کاربران نرم افزارهای مختلفی را عرضه نموده اند تا به این نوع ارتباط از راه دور کمک کنند. اما بازهم مهم ترین مشکل سرراه کاربران است و آن هم IP مجزا و شخصی برای سیستم رایانه ای مقصد است. البته نه این که ارتباط خطوط تلفن یا شبکه این امکان را احتیاج داشته باشد، بلکه بحث پیرامون ارتباط از راه دور است. در شبکه های رایانه ای که تعداد رایانه ها هرچقدر هم که زیاد باشد بازهم در کنار هم و در محیطی نزدیک قرار می گیرند. خطوط تلفن هم که تقریبا هیچ کجا از آن ها استفاده نمی شود چون با سرعت پائین نمی توان مدیریتی قدرتمند را اعمال نمود. تمام بحث به خطوط ADSL و  به طور کلی اینترنت معطوف است. شاید نام Teamviewer را شنیده باشید. این نرم افزار امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند. استفاده از نرم افزار فوق العاده آسان و انجام تنظیمات آن هم بسیار ساده است. بیش از 15 میلیون نفر کاربر ثبت شده و البته تعداد زیادی هم کاربر ثبت نشده دلیل بر موفقیت فوق العاده بالای این نرم افزار بوده و خواهد بود. قابلیت هایی نظیر چت، ارسال و دریافت فایل، مدیریت کامل برروی سرور و البته قابلیت محدود سازی این مدیریت ، سازگاری با هرنوع دیوار آتشی، قابلیت ارتباط با دونوع VPN و Remote presentation و البته حالت پیش فرض نرم افزار ، قابلیت اجرای نرم افزار بدون نصب و ... همگی قابلیت هایی هستند که در استفاده از این ابزار کاربر به آن ها دسترسی خواهد داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer Corporate:
- محیط بسیار ساده نرم افزار
- امنیت بسیار بالا در استفاده از نرم افزار
- سرعت بالا و سازگاری با انواع ارتباط ها
- عدم نیاز به IP مجزا
- آیدی خصوصی برای هر رایانه
- تعویض پسورد ها با هربار باز و بسته شدن
- تصادفی بودن پسورد ها
- مدیریت کامل برروی سرور
- قابلیت محدود سازی ریموت
- قابلیت تغییر تنظیمات براساس سرعت
- قابلیت ارسال و دریافت فایل میان دو سیستم
- چت کردن دو سیستم سرور و ریموت
- بهینه شدن اجرای کارها براساس سرعت به صورت اتوماتیک
- استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب
- سازگار با تمام دیوار های آتش
- قابلیت استفاده از VPN و Remote presentation
- حجم پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 174
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Panda Internet Security 2012 v17.0 - آنتی ویروس قدرتمند پاندا

یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی که می توانیم در زمینه امنیت نام ببریم محصول شرکت Panda است.  Panda Internet Security یکی از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارهایی است که به صورت یک مجموعه ابزارهای لازم برای تامین امنیت سیستم های کاربران در اختیار آنان قرار می گیرد. این بسته نرم افزاری امنیتی که نسخه 2012 آن مدتی است عرضه شده قادر است تا آخرین فایل های مخرب را شناسایی و برای پاکسازی کامل آن ها اقدام کند.
بسته امنیتی Panda Internet Security علاوه بر این که از آخرین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب بهره می برد قادر است تا بدون کاهش کارآیی سیستم و با سرعتی فوق العاده انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و ... را شناسایی کرده و سیستمی امن را تحویل دهد، اين مجموعه داراي  نرم افزارهایی هستند که امکان اسکن سیستم برای یافتن انواع فایل های مخرب اعم از ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها ، جاسوس افزارها و ... را فراهم نموده و قادر است با یک دیوار تش قدرتمند  در مقابل حملات هکرها ایستادگی کند. در حقیقت Panda Internet Security تمامی خواسته های امنیتی هرکسی را در سطح کوچک یا بزرگ برآورده خواهد کرد ، این نرم افزار هم مانند بقیه ابزارهای امنیتی شرکت پاندا از بانک اطلاعات این کمپانی بهره می برد و همین امر باعث خواهد شد تا از گذشته تا به آخرین به روزرسانی های موجود را دارا باشد. از مهم ترین قابلیت های این بسته امنیتی می توان به سرعت بالا در اسکن سیستم اشاره کرد که در مدت زمان بسیار کوتاهی سیستم رایانه ای کاربر را اسکن و اگر فایل مخربی شناسایی شود سریعا برای حذف آن اقدام خواهد شد. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در Panda Internet Security باعث خواهد شد تا در شناسایی فایل های مخرب که هرروز با ترفندهایی متفاوت به سیستم های رایانه ای راه پیدا می کنند شناسایی و کاملا نابود گردند. اگر در سیستم در سطحی باشد که فایل مخرب به اجزای اصلی ویندوز هم نفوذ کرده باشد چاره کار را باید با غرنطینه کردن فایل مورد جست و جو کرد. جالب است که دیوار آتشی قدرتمند در این بسته قرار داده شده تا در مقابل حملات اینترنتی و هکرها گرفته شود . تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت فرزندان در استفاده از سیستم رایانه ای، مدیریت وب سایت های و فیلتر نمودن آن ها ، امنیت بالا در اطلاعات اینترنتی و در نهایت به روز رسانی های مداوم و سریع از مهم ترین قابلیت های جدیدترین نسخه از این محصول شرکت پاندا به شمار می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Panda Internet Security:
- امنیت کامل در مقابل تمامی فایل های مخرب
- به روز رسانی های سریع
- شناسایی جدیدترین ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و ...
- عدم کاهش کارآیی سیستم و سرعت بالا در اسکن
- قابلیت محدود سازی فرزندان در استفاده از سیستم
- فیلتر نمودن سایت های مختلف و مبارزه با سایت های مخرب
- قابلیت اسکن ایمیل ها برای یافتن اسپم ها
- وجود دیوار آتش قدرتمند
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
- قابلیت جدید برای اسکن پورت USB سیستم
- امنیت بالا برای پسورد ها و اطلاعات اینترنتی
- آنتی اسپم بسیار قدرتمند
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در شناسایی هرگونه فایل مخرب
- اسکن انواع پل های ارتباطی نظیر MSN ، Yahoo و ...
- مانیتورینگ دائمی شبکه و اسکن مداوم و مخفیانه سیستم
- اعمال تغییرات  در تنظیمات نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 200
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Java SE Runtime Environment v7.0 Update 5 - جاوا برای ویندوز

تاریخچه زبان جاوا:
زبان جاوا در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت كه زیر نظر James Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به كار گرفتند. ولی تا سال ۱۹۹۴ این پروژه در ناامیدی دنبال میشد تا اینكه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف كار خود گنجاند. Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator ۰/۲ در سپتامبر سال ۱۹۹۵ از این زبان كه به صورت Applet، به كار می رفت پشتیبانی كرد و Microsoft در اواخر سال ۱۹۹۵ آن را به كار گرفت. از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت.
در سال ۱۹۹۶ شركت Sun Microsystems نگارش ۰/۱ازJava Development Kit را توسعه داد. و سال بعد نگارش ۱/۱ از JavaBeans پشتیبانی كرد. در سال ۱۹۹۷ شركت Sun بر علیه Microsoft شكایت كرد و این شركت را متهم به نقض توافقنامه مربوط به استفاده از Java درInternet Explorer كرد.
بعد از این سان JDK ۲/۱ و Swing را كه ابزار پیشرفته تری نسبت به Abstract Windowing Toolkit AWTبرای ایجاد رابط گرافیكی كاربر GUI فراهم می كرد ارایه كرد. در حال حاضر JDK در نگارش ۰/۵ و با ویژگی های جدیدی در دسترس است.
و با نام Java ۲j Standard Edition ۲ SE نیز شناخته می شود.
در كنار آن Java ۲j Enterprise Edition ۲EE كه درحال حاضر در نگارش ۴/۱ است برای كاربردهای تجاری ارایه شد. EE۲J تكنولوژی هایی از قبیل JavaServer Pages Enterprise، Servlets،JavaBeans EJB و... را در بر می گیرد.
Java زبانی برای برنامه های توزیع شده است و زبانی شناخته شده در سطح جهانی است كه به كاربر امكان تعامل interactionبا یك صفحه وب را می دهد و برخلاف صفحات ایستای HTML فراتر از خواندن ویا فقط پر كردن یك فرم برای كاربر امكان بازی، چت، انجام محاسبات درصفحات گسترده و حتی دریافت اخباری كه به صورت همزمان به روز رسانی می شوند و خیلی چیزهای دیگر را فراهم می كند.
Java همچنین مستقل از سیستم عامل است. به این معنی كه شما یك برنامه را یك بار می نویسید و این برنامه بر روی هر سیستم عاملی كه ماشین مجازی جاوا (Java virtual machine) یا به اختصار JVM بر روی آن نصب باشد به همان شكل و بدون نیاز به هیچگونه تغییری قابل اجرا خواهد بود.
Java زبانی ساده، كاملا شی گرا، با امنیت بالا و دارای امكانات چندبندی Multi-threading است. از نگارش۲/۱ به بعد ابزارهای Swing، جاوا را به زبانی آسان و جذاب برای ایجاد یك GUL كاربر پسند تبدیل كرده اند. از نقطه نظر دیگر می توان گفت: كه جاوا یك زبان مستقل از سیستم عامل نیست بلكه همانند یك سیستم عامل مستقل و كوچك عمل می كند. همان طور كه درWindows زبان های برنامه نویسی امكان اجرا در بستر Platform مربوط به Windows/Intel را دارند، برنامه های جاوا امكان اجرا در Java/JVM را دارند. و همانند Windows جاوا هم یك بستر نرم افزاری، تجاری و منحصر به یك شركت است.
امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک دنیا از زبان برنامه نویسی جاوا برای ساخت نرم افزارها و بازیهای خود استفاده می کنند. با نصب جاوا بر روی سیستم خود می توانید نرم افزار ها و یا برنامه هایی که بر پایه زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را اجرا کنید.
بیشترین کاربرد جاوا در اجرای بازی های آنلاین، چت با دیگر کاربران در محیط های چتی که به زبان جاوا نوشته شده اند، دیدن تصاویر 3D و... می باشد. بیشتر این نرم افزار ها و بازی ها نیز از داخل مرورگر ها قابل اجرا بوده و به اصطلاح "applets" و یا ریزبرنامه ها نامیده می شوند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 160
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Spyware Cease v7.1.2.1 - نرم افزار مقابله با جاسوس افزارها

یکی از انواع فایل های مخربی که امروزه برای آسیب رسانی به سیستم های رایانه ای در دنیای اینترنت و انواع حافظه ها پخش شده است و ممکن است برروی رایانه ها مدل های مختلفی از آن یافت شود جاسوس افزارها یا همان Spyware ها هستند که به دلایل مختلف ممکن است از سوی افراد مختلف در یک سیستم رایانه ای انتشار پیدا کنند. این فایل های مخرب می توانند گاهی به مراتب حتی خطرناک تر از یک ویروس عمل کنند چراکه اینجا پای اطلاعات خصوصی و اطلاعات خاص به میان خواهد آمد و به طبع هدف کسی که این فایل را انتشار داده است تنها اطلاعات خاصی است. حال راه مقابله با این فایل های مخرب تنها استفاده از نرم افزارهایی است که امکان شناسایی و نابود سازی Spyware ها را دارند. Spyware Cease نام نرم افزاریست که تنها برای شناسایی و حذف جاسوس افزارها ساخته شده است. این ابزار که شبیه به آنتی ویروس های رایج عمل می کند قادر است تا تنها جاسوس افزارها را شناسایی کندو برای حذف آن ها اقدام نماید.
سرعت بالای اسکن در این ابزار و شناسایی آخرین جاسوس افزارهایی که تولید شده اند با استفاده از یک بانک اطلاعاتی قدرتمند که به روزرسانی های سریع هم به آن کمک زیادی می کند از مهم ترین خصوصیات Spyware Cease محسوب می شوند. جالب است که این ابزار به ظاهر ساده توانایی فعالیت در هر بخشی را دارد ؛ هارددیسک سیستم ، سرورهای FTP ، نرم افزارهای مدیریت دانلود و بسیاری بخش های دیگر که پس از اسکن سیستم می تواند فایل های مخرب را شناسایی کند و آن وقت است که کاربر نتیجه را در سرعت سیستم و کارآیی بالای آن مشاهده خواهد کرد.
استفاده بسیار آسان از نرم افزار در کنار واسط کاربری جذابش ، امکان به روز رسانی به صورت اتوماتیک یا دستی ، آنالیز سیستم که در نسخه ی جدید اضافه شده است ، قابلیت زمان بندی بخش های مختلف نرم افزار و بسیاری موارد دیگر از جمله خصوصیات دیگر نسخه 7 از Spyware Cease محسوب می شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Spyware Cease:
- سرعت بالا در اسکن
- امکان فعالیت و اسکن بخش های مختلف سیستم
- به روزسانی های سریع و مداوم
- واسط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار
- امکان زمان بندی عملکرد نرم افزار
- آنالیز سیستم
- گارد همیشگی در مقابل جاسوس افزارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 175
نویسنده : امیر امرائي
دانلود iDownloader - نرم افزاری جدید برای مدیریت دانلود

نرم افزار مفید و بسیار کارآمد iDownloader را می توان جدیدترین نرم افزاری نامید که در زمینه مدیریت دانلود ارائه شده است. نرم افزاری بسیار ساده اما کامل و غنی که با استفاده از آن می توان از نهایت سرعت دانلود فایل ها در دنیای مجازی اینترنت لذت برد و با قابلیت Stop/Resume فایل ها مدیریت کامل هم برروی آن ها داشت. دانلود همزمان فایل های مختلف ، افزایش امنیت در دانلود فایل ها و خصوصی شدن آن ها در این ابزار جدید و همچنین پنلی جداگانه به منظور دانلود ویدئوها از سرویس های آنلاین نظیر Youtube از جمله قابلیت های اصلی iDownloader محسوب می شوند.
امکان زمان بندی عملکردها در بخش دانلود ، استفاده آسان از نرم افزار و همچنین مدیریت ساده تمامی گزینه ها از جمله امکانات کلیدی این ابزار جدید هستند ، البته محیط جذاب اما ساده ای که این ابزار دارد می تواند در کنار قابلیت هایی همچون محدود سازی سرعت دانلود فایل ها و همچنین قفل گذاری برروی فایل ها به منظور ایمن شدن به کاربران در زمینه مدیریت دانلود ها کمک می کنند. این ابزار بسیار سبک می توان دانلود منیجر فوق العاده ای برای شما کاربران عزیز باشد ، پس iDownloader را به شما کاربران پیشنهاد می دهیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iDownloader:
- افزایش سرعت دانلود فایل ها
- محدود سازی سرعت دانلود ها با اختیار کاربر
- دانلود همزمان چند فایل
- هماهنگ و سازگار با مرورگرهای رایج
- پنل جداگانه برای دانلود ویدئوهای آنلاین
- استفاده ساده و آسان از نرم افزار
- امنیت و خصوصی سازی فایل های دانلود شده
- امکان زمان بندی دانلودها در نرم افزار
- سازگار با انواع پروتوکل های موجود در اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

مطالب مرتبط به مهندسی عمران و محیط زیست

به نظر شما مطالب وب سایت بیشتر به کدام بخش اختصاص داده شود ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و زندگی و آدرس engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 83379
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس


استخاره آنلاین با قرآن کریم



RSS

Powered By
loxblog.Com